اسب‌هایی که به ایمیل‌ کاری پاسخ می‌دهند + ویدیو

با راه رفتن روی صفحه کلیدی بزرگ
اسب ایسلندی در حال پاسخ دادن به ایمیل
اسب ایسلندی در حال پاسخ دادن به ایمیل

اربیل (کوردستان٢٤) – گردشگرانی که به ایسلند می‌روند می‌توانند وظیفه پاسخگویی به ایمیل‌هایشان را به اسب‌ها بسپارند.

شرکت ویزیت ایسلند در ابتکاری خارا‌لعاده راه‌حلی شگرف برای افرادی ارایه داده که در هنگام سفر و در روزهای تعطیل نیز ناچار هستند به ایمیل‌های کاری پاسخ بدهند.

این شرکت سه اسب ایسلندی برای پاسخگویی به ایمیل‌ها آموزش داده است که هر کدام کاری را انجام می‌دهند.

افرادی که روزهای تعطیل خود را در گردشگاه‌ سرسبز ایسلند می‌گذرانند، می‌توانند پاسخگویی به ایمیل‌های کاریشان را به این اسب‌ها بسپارند.

برای هر یک از این اسب‌ها یک صفحه کلید بزرگ تهیه شده است که با راه رفتن روی آن وظیفه پاسخگویی به ایمیل‌ها را انجام می‌دهند.

وظیفه اسب اول Litla Stjarna Frá Hvítarholti سریع نوشتن است و اسب دوم Hrímnir Frá Hvammi پاسخ قاطع و کارآمد، وظیفه اسب سوم نیز Frá Porkellshóli تولید شعارهای تبلیغاتی است.

گردشگران می‌توانند با انتخاب اسب‌ مورد نظر خود در وبسایت Visit Iceland در روزهای سفر برای مثال اینگونه به کاربران پاسخ بدهند: "جان اسمیت اکنون در تعطیلات است" به این ترتیب جان وظیفه پاسخگویی به ایمل‌هایش را به اسب Litla Stjarna frá Hvítarholti سپرده است و با قطع ارتباط دیجیتال روزهای تعطیلی خود را راحتتر می‌گذراند.

این ابتکار خارق‌العاده کارزار دولت ایسلند برای جذب گردشگران بیشتر به مکان‌های گردشگری آن کشور است و نشان می‌دهد در برخی مواقع حیوان به راحتی جایگزین انسان می‌شود.

ب.ن