یک عضو سپاه پاسداران در تهران به ضرب گلوله کشته شد

"در اثر تیراندازی در جریان سرقت"
قاسم فتح اللهی، عضو سپاه پاسداران ایران که در جریان تیراندازی در تهران کشته شد
قاسم فتح اللهی، عضو سپاه پاسداران ایران که در جریان تیراندازی در تهران کشته شد

اربیل (کوردستان٢٤) – یک عضو سپاه پاسداران ایران در تهران کشته شد و رسانه‌های دولتی می‌گویند که در اثر تیراندازی در جریان سرقت بوده است.

خبرگزاری فرانسه، امروز چهارشنبه، به نقل از رسانه‌های دولتی ایران، گزارش داد که یکی از اعضای سپاه پاسداران ایران در خارج از خانه خود در تهران، به ضرب گلوله کشته شده است.

در گزارش تاکید شده که احتمالا فرد یاد شده در جریان سرقت به قتل رسیده است.

و نیز وی را قاسم فتح اللهی و پاسدار سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ، معرفی کرده‌اند که روز سه‌شنبه در جنوب تهران در مقابل منزلش مورد اصابت گلوله "افراد ناشناس" قرار گرفته است.

بر پایه گزارش؛ پلیس"علائم سرقت از آپارتمان‌های اطراف محل حادثه" را مشاهده کرده است.

ایران پس از مرگ ژینا امینی، دختر ٢٢ ساله کورد که در هنگام بازداشت به اتهام "بد حجابی" جان باخت، شاهد اعتراضات گسترده‌ای بوده است.

مقامات ایرانی اعتراضات را "شورش" توصیف می‌کنند و می‌گویند که صدها نفر از جمله اعضای نیروهای امنیتی در جریان آن کشته و هزاران نفر نیز دستگیر شده‌اند.

از طرفی دیگر رسانه‌های دولتی ایران گزارش داده‌اند که روز شنبه گذشته، یکی از اعضای بسیج، در مرکز شهر سمیرم که معترضان در آنجا تجمع کرده بودند، به ضرب گلوله "جنایتکاران مسلح" کشته شده است.

تهران قدرت‌های خارجی متخاصم و گروه‌های مخالف خود را به دامن زدن به ناآرامی‌ها متهم کرده است.

ماه گذشته، دو مرد دستگیر شده در جریان اعتراضات، به اتهام حمله به نیروهای امنیتی، به اعدام محکوم شدند و حکم اعدام آنها اجرا شد.

قوه قضائیه ایران ۱۱ حکم اعدام دیگر را صادر کرده است که ۴ مورد از آنها پس از تجدیدنظرخواهی در دیوان عالی کشور تایید شده‌اند.

ب.ن