وزرات دفاع ایران از حمله‌ی پهپادی به یک مجتمع‌نظامی در اصفهان خبر داد

گزارشی در مورد منشأ این حمله پهپادی منتشر نشده است
تجمع مردم در خیابانی در نزدیکی محل حادثه
تجمع مردم در خیابانی در نزدیکی محل حادثه

اربیل(کوردستان ۲۴)- روابط عمومی وزارت دفاع با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که شامگاه هشتم بهمن ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۳:۳۰ چند پهپاد به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع حملاتی صورت داده‌اند

بە گزارش رسانه‌های داخلی ایران، در پی انفجار شدید در محدوده خیابان خمینی اصفهان، استاندار اصفهان َ‌در این خصوص گفت: انفجاری در یکی از مراکز نظامی رخ داده که خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.

خبرگزاری تسنیم به نقل از منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تأیید صداهای ناهنجار در خیابان امام خمینی اصفهان گفت:‌ علت وقوع این صداها در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه بَنا بر اعلام شهروندان به یگان ای امدادی صداهای ناهنجاری طی سه الی چهار مرحله در محدوده امام خمینی شنیده شده است، اظهار داشت:‌ بررسی علت وقوع این صداها در دستور کار قرار گرفته است و به‌زودی اعلام خواهد شد.

استاندار اصفهان در این زمینه گفت: انفجاری در یکی از مراکز نظامی رخ داده که خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.

محمدرضا جان‌نثاری، معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان نیز با تأیید انفجار در یکی از مراکز مهمات‌سازی روی داده اما خسارت جانی برجای نگذاشته است.

روابط عمومی وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ی اعلام کرد؛ شامگاه هشتم بهمن ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۳:۳۰ حمله‌ی ناموفق با استفاده از پهپاد به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع صورت گرفت و خوشبختانه با پیش‌بینی‌ها و تمهیدات پدافندی صورت گرفته یکی از آنها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر آنها در تله‌های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.

تاکنون خبری در مورد منشأ این حمله منتشر نشده و هیچ جریان یا گروهی مسئولیت آن را بر عهده نگرفته است.

/ا.م