پرزیدنت بارزانی: نیروی پیشمرگ کوردستان همیشه پیروز میدان مبارزه بوده است

"از نیروی پیشمرگ کوردستان به عنوان یک نیروی منسجم و با اراده یاد شد"
دیدار پرزیدنت مسعود بارزانی و ژنرال مک فارلین، فرمانده نیروهای ائتلاف بین‌المللی ضد داعش در عراق و سوریه
دیدار پرزیدنت مسعود بارزانی و ژنرال مک فارلین، فرمانده نیروهای ائتلاف بین‌المللی ضد داعش در عراق و سوریه

اربیل (کوردستان٢٤) – پرزیدنت بارزانی، تاکید کرد که نیروی پیشمرگ کوردستان فداکاری‌های بسیاری داشته و در نهایت همیشه پیروز میدان مبارزه بوده است.

پرزیدنت مسعود بارزانی، امروز دوشنبه در صلاح‌الدین اربیل از ژنرال مک فارلین، فرمانده نیروهای ائتلاف بین‌المللی ضد داعش در عراق و سوریه و هیئت همراه وی استقبال کرد.

در این دیدار وضعیت میدانی جنگ علیه تروریست‌‌ها بررسی شد و بر تداوم خطر تروریسم و ضرورت هماهنگی جامعه بین‌الملل، نیروهای ائتلاف و کشورهای منطقه در رویارویی با آن تا زمان ریشه کن کردن افراطگرایی، تاکید گردید.

هیئت مهمان، نقش نیروی پیشمرگ کوردستان را ستود و از آن به عنوان یک نیروی منسجم و با اراده یاد کرد و همچنین خواستار سازماندهی مجدد نیروی پیشمرگ به شکلی نوین و امروزی شد.

پرزیدنت بارزانی نیز از همکاری و هماهنگی نیروهای ائتلاف با نیروی پیشمرگ کوردستان در جنگ تروریست‌ها قدردانی کرد و خاطرنشان کرد که نیروی پیشمرگ فداکاری‌های بسیاری داشته، اما در نهایت همیشه پیروز میدان مبارزه بوده است "زیرا با اراده تمام از یک حق مشروع دفاع کرده و لازم است که در راه خود استوار باشد و از این پس نیز نیروی پیشمرگ با روحیه ملی و اراده و اعتقاد راسخ رشد و تقویت یابد".

ب.ن