نخست‌وزیر از تیم وزیران اتحادیه‌ی میهنی دعوت کرد که بە نشست‌های هیئت دولت بازگردند

نوروز نماد وحدت، پیروزی و آزادی مردم کوردستان است

اربیل (کوردستان ۲۴)– مسرور بارزانی نخست‌وزیر اقلیم کوردستان روز دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ در پیامی فرارسیدن عید نوروز را به همه‌ی مردم کوردستان تبریک گفت و از تیم وزیران اتحادیه‌ی میهنی خواست به نشست‌های هیئت دولت بازگردند.

متن پیام تبریک نخست‌وزیر اقلیم کوردستان به مناسبت فرارسیدن نوروز:

فرارسیدن نوروز و سال نو کوردی را صمیمانه به همه‌ی کوردستانی‌ها به‌ویژه پیشمرگان قهرمان، نیروهای امنیتی داخلی و خانواده‌های سرافراز شهدا و قربانیان انفال تبریک می‌گویم. امیدوارم تعطیلات را در شادی و آرامش سپری کنید. درعین‌حال از شهروندان می‌خواهم در سفرهای خود از محیط‌زیست پاک و طبیعت زیبای کوردستان محافظت کنند. همچنین قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و از سرعت غیرمجاز خودداری کنید.

نوروز نماد وحدت، پیروزی و آزادی مردم کوردستان است. به همین مناسبت بر اتحاد و همبستگی مردم کوردستان برای حراست از دستاوردهای ملی و دفاع از حقوق اساسی و قانونی خود تأکید می‌کنیم. به همین مناسبت، در جهت منافع عمومی و رفع نگرانی شهروندان و ایجاد فضای مثبت، از معاون نخست‌وزیر و تیم وزرای اتحادیه‌ی میهنی کوردستان می‌خواهم که بعد از تعطیلات نوروزی به جلسات هیئت دولت اقلیم کوردستان بازگردند تا بتوانیم در مورد کلیه‌ی مشکلات تبادل‌نظر بکنیم و در جهت اجرای برنامه‌های کابینه نهم دولت اقلیم کوردستان اقدام نماییم.

عید نوروز بر همگان مبارک باد و کوردستان همیشه در صلح، رفاه و پیشرفت باشد.

مسرور بارزانی

نخست‌وزیر دولت اقلیم کوردستان"

/ا.م