پیام‌های نوروزی شخصیت‌های عراقی به مسرور بارزانی

" امیدواریم فرا رسیدن عید نوروز موجب خیر و خوشی برای مردم این کشور شود"
مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم کوردستان
مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم کوردستان

اربیل (کوردستان٢٤) – شخصیت‌های برجسته عراق، در پیام نوروزی خود به نخست وزیر اقلیم کوردستان، ابراز امیدواری کرده‌اند که فرا رسیدن عید نوروز موجب خیر و خوشی برای مردم این کشور شود.

شماری از شخصیت‌های سیاسی و دینی عراق امروز دوشنبه به مناسبت فرا رسیدن سال نو کوردی و عید باستانی نوروز، به مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم کوردستان، تبریک گفتند.

محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق در پیام نوروزی خود به آقای بارزانی، نوشته است:" به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز به شما و مردم عزیز کورد تبریک می‌گویم و ثبات و آرامش را برای مردم و کشورمان، آرزو می‌کنم".

لطیف رشید، رئیس جمهور عراق نیز در پیامی به نخست وزیر اقلیم، ضمن تبریک گویی به ایشان، ابراز امیدواری کرده است که "این عید موجب خیر و خوشی و کامرانی برای همه و پیشرفت و رفاه بیشتر برای مردم‌مان شود".

همچنین ایاد علاوی، رئیس ائتلاف میهنی عراق، پیامی به مسرور بارزانی ارسال داشته و نوشته است:" امیدوارم نوروز امسال سرآغازی برای تحکیم برادری و تقویت همزیستی مسالمت آمیز مردم عراق باشد".

مار آوای سوم، پاتریارک کلیسای شرق آشوری نیز فرا رسیدن عید نوروز را به آقای بارزانی، تبریک گفته و در پیام نوروزی خود تاکید کرده است که در مدت زمانی کوتاه، شاهد پیشرفتی بزرگ در زمینه‌های امنیتی، اقتصادی، آزادی بیان، حقوق زنان، استقلال جوانان از کابینه مسرور بارزانی بوده و خوشبینی خود را به آینده اقلیم کوردستان، ابراز داشته است.

ب.ن