مسرور بارزانی: امیدوارم معلمان کوردستان نسلی میهن‌پرست و مبتکر را تربیت کنند

اتحادیه‌ی معلمان کوردستان ٦١سال پیش در چنین روزی تأسیس شد
مسرور بارزانی، نخست‌وزیر اقلیم کوردستان
مسرور بارزانی، نخست‌وزیر اقلیم کوردستان

اربیل(کوردستان۲۴)- مسرور بارزانی، نخست‌وزیر اقلیم کوردستان روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، در پیامی، شصت و یکمین سالگرد تأسیس کانون صنفی معلمان کوردستان را تبریک گفت.

نخست‌وزیر، در این پیام از تاریخ مبارزاتی معلمان کوردستان تقدیر کرد و تربیت نسلی میهن‌پرست و مبتکر را برای آنان آرزو کرد.

متن پیام مسرور بارزانی به مناسبت سالگرد تأسیس کانون صنفی معلمان کوردستان:

"در شصت و یکمین سالگرد تأسیس کانون صنفی معلمان کوردستان، این مناسبت را صمیمانه به رئیس و اعضای دفتر دبیرخانه و تمامی معلمان کوردستان تبریک می‌گویم و برای آنان تداوم تلاش و موفقیت را آرزو می‌کنم.

اتحادیه‌ی معلمان کوردستان نقش برجسته‌ای در پیشبرد جنبش آزادی‌خواهانه‌ی مردم کوردستان داشته است که همواره در خط مقدم دفاع از حقوق مردم کوردستان و مبارزات حرفه‌ای برای دفاع از حقوق معلمان داشته است.

به همین مناسبت از نقش معلمان کوردستان که در مراحل مختلف و دشوار در جهت ادامه‌ی فرآیند تعلیم و تربیت نسل‌های ما به وظیفه مقدس خود ادامه داده‌اند، قدردانی می‌کنیم.

امیدوارم معلمان کوردستان به نقش مؤثر خود در جهت تربیت نسلی میهن پرست و مبتکر ادامه دهند تا با همکاری همگان، کوردستان بیش‌ازپیش توسعه یافته و در همه‌ی زمینه‌ها پیشرفت کند.

مسرور بارزانی

نخست‌وزیر دولت اقلیم کوردستان

۱۵ می ۲۰۲۳

/ا.م