باشگاه کریستال پالاس به زبان کُردی پیامی برای هواداران کاردُ صدیق منتشر کرد

هواداران کاردُ صدیق در شبکه‌های اجتماعی از کریستال پالاس خواسته‌اند او را از تیم جوانان به تیم اصلی باشگاه ترفیع دهد
کاردُ صدیق، بازیکن کُرد باشگاه فوتبال کریستال پالاس بریتانیا
کاردُ صدیق، بازیکن کُرد باشگاه فوتبال کریستال پالاس بریتانیا

هَولِر/اربیل (کُردستان٢٤)- باشگاه فوتبال کریستال پالاس بریتانیا، به زبان کُردی پیامی برای هواداران کاردُ صدیق، بازیکن کُرد این باشگاه منتشر کرد.

به دنبال آنکه هواداران کُرد کاردُ صدیق، بازیکن کُرد باشگاه فوتبال کریستال پالاس بریتانیا، در شبکه‌های اجتماعی در سطح وسیعی خواستار ترفیع این بازیکن کُرد از تیم جوانان باشگاه به تیم اصلی شدند، باشگاه فوتبال کریستال پالاس بریتانیا در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی فیس‌‌بوک، به زبان کُردی خطاب به هواداران کاردُ صدیق، پیامی منتشر کرد.

کریستال پالاس در این پیام، ضمن تشکر از حمایت‌های هواداران کاردُ، از آنها خواسته است که به خواسته‌های کاردُ احترام بگذارند.

در صفحه فیس‌بوک باشگاه فوتبال کریستال پالاس، همچنین پیامی از کاردُ صدیق در این مورد به زبان کُردی منتشر شده است. کاردُ می‌گوید؛ دلسوزی‌های هوادارانش برای او مایه افتخار است و تاکید کرده که باشگاه کریستال پالاس خدمات بسیاری به او ارایه داده و مدت پنج سال است که با حمایت‌های باشگاه در لیگ برتر جوانان کریستال پالاس بازی می‌کند.

کاردُ با برخی انتقاد‌های هوادارانش از باشگاه فوتبال کریستال پالاس مخالفت کرده و از آن‌ها خواسته است که نحوه حمایت‌های خود را اصلاح کنند.

پیام کُردی باشگاه کریستال پالاس برای هواداران کاردُ صدیق
پیام کُردی باشگاه کریستال پالاس برای هواداران کاردُ صدیق

 

ب.ن