درگیری ایران و ترکیه در سال 2017

«ایران در این درگیری پیروز خواهد شد».

K24 - اربیل

نوستراداموس پیشگوی فرانسوی که بخشی از پیش بینیهایش به واقعیت پیوسته‌اند، چند قرن پیش پیش بینی کرده بود ایران و ترکیه در سال 2017 درگیر خواهند شد.

به گزارش سپوتنیک، میشل  نوستراداموس طی قرنهای گذشته چهار واقعه بزرگ را پیش بینی کرده است.

یکی از پیش بینیهای وی در سال 2017 رویارویی میان مسیحیان و مسلمانان ادامه خواهد داشت. حملات تروریستی در برخی کشورهای اروپا بویژه انگلستان نمونه بارز این واقعیت است.

وی همچنین پیشبینی کرده بود در سال جاری رهبران فرانسه و آلمان تغییر خواهند کرد. در فرانسه این تغییر روی داد و امانوئل جوان به ریاست جمهوری فرانسه رسید.

انتخابات آلمان در سال 2017 برگزار خواهد شد.

نوستراداموس درباره درگیری میان ایران و ترکیه پیش بینی کرده است در سال 2017 این دو کشور درگیر خواهند شد و به نفع ایران پایان خواهد یافت.

نیروهای ایرانی  و ترکی در سوریه در صفوف طرفهای درگیر حضور دارند و هر جنگی بین نیروهای رژیم سوریه و نیروهای مورد حمایت ترکیه در مناطق شمال این کشور اتفاق بیافتد، احتمال درگیری بین نیروهای این دو کشور را اجتناب ناپذیر کرده است و با توجه به پیروزیهای اخیر رژیم اسد در برابر نیروهای مسلح اپوزسیون احتمال این پیروزی را برای ایران رقم زده است.

وی همچنین بحران کمبود آب در فرانسه را پیشبینی کرده است، که مردم این کشور مدت طولانی با محدودیت مصرف آب روبرو خواهند شد.

نوسترآداموس در سال 1503 در استان پروانس در جنوب فرانسه به دنیا آمد. نخستین بار پیش بینی‌های او در کتابی به نام پیشگویی میشل نوستراداموس منتشر شد.

همچنین مجموعه‌ای از اشعار رباعی با عنوان "رباعی"  از وی انتشار یافته است و رویدادهای تاریخی را در قالب رباعيات شعرگونه  و به زبانی خاص و بسيار شيوا سروده است.

 نوشته‏های او تركيبی از زبانهای لاتين، يوناني، پرووانسی (Provencal)، فرانسوی، ايتاليايی و اسپانيايی است. گروهي عقيده دارند زبان اين نوشته‏ ها به زبان فرانسوی قديم نوشته شده كه تركيبی از دو زبان يونانی و لاتينی است.