برگزاری کنفرانس استقلال کردستان با همکاری کردستان٢٤ و واشنگتن‌تایمز

مدیر کل شبکە تحقیقاتی و رسانەای کردستان، ٢٤ اعلام کرد کە همزمان با برگزاری کنفرانس، روزنامە واشنگتن تایمز با انتشار ضمیمەای بە ابعاد موضوع استقلال کردستان می‌پردازد.

k24- اربیل

بە گزارش خبرنگار کردستان٢٤ از واشنگتن، مرکز تحقیقاتی و رسانە‌ای کردستان٢٤ با همکاری روزنامە واشنگتن تایمز و باشرکت نمایندگان کنگرە آمریکا و شخصیت‌هایی از کردستان  برای اولین بار، کنفرانسی را تحت عنوان " کردستان، همپیمانی استراتژیک آمریکا" برگزار می‌کند.

کنفرانس " کردستان، همپیمانی استراتژیک آمریکا"، ساعت ١٠ روز جمعە ٦مرداد ماە  آغاز و  تا ساعت ٤ بعد از ظهر بە وقت محلی ادامە خواهد داشت.

همزمان با برگزاری کنفرانس مذکور، روزنامە واشنگتن تایمز در ضمیمەای بە مناسبت برگزاری همەپرسی استقلال بە ابعاد مختلف استقلال کردستان خواهد پرداخت.

نوردالین ویسی مدیرکل شبکە تحقیقاتی و رسانەای کردستان ٢٤، در مورد برگزاری این کنفرانس، در واشنگتن خاطرنشان کرد کە " قبلا در کنگرە آمریکا بحث‌هایی در مورد همەپرسی استقلال کردستان آغاز شدە است. کردستان٢٤ اولین رسانە کردستانی است کە در آمریکا کمپین استقلال کردستان را اعلام کردە است و با برگزاری این کنفرانس آن را دنبال خواهد کرد.

اعضای کنگرە آمریکا و نمایندگانی از دولت اقلیم کردستان در این کنفرانس شرکت خواهند کرد.

/ا.م