محل کنسرت شهرام ناظری پلمپ شد

علیرغم لغو کنسرت شهرام در قوچان تمام بلیط‌های آن به فروش رسیده است.

K24 – اربیل

محل اجرای کنسرت شهرام ناظری و حافظ ناظری ساعاتی پیش از آغاز برنامه این هنرمندان در قوچان پلمپ شد.

کنسرت موسیقی سنتی شهرام و حافظ ناظری قرار بود جمعه شب ششم مردادماه، در 2 نوبت با هنرنمایی شهرام ناظری، استاد آواز ایران و فرزندش حافظ ناظری با عنوان آواز پارسی در سالن ورزشی کارگران قوچان اجرا شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قوچان، به علت نامناسب بودن مکان برگزاری آن یک ساعت قبل از اجرا دستور لغو کنسرت موسیقی شهرام و فرزندش را صادر کرد.

پیشتر میکائیل محمدی تهیه کننده این کنسرت علی رغم اعلام دادستانی از لغو این برنامه از برگزاری این کنسرت و ادغام آن در دو نوبت خبر داده بود.

کنسرت موسیقی سنتی شهرام و حافظ ناظری قبلا مجوز لازم را برای برگزاری گرفته بود.

رمضان‌علی آذری دادستان قوچان گفت: با وجود تذکرات مکرر در چند روز گذشته مبنی بر انتخاب محل نامناسب برای برگزاری کنسرت شهرام ناظری، عوامل اجرایی به این تذکرات توجهی نکردند و به طور رسمی محل در نظر گرفته شده برای اجرای این برنامه پلمب شده است.

رمضانعلی آذری افزود: سالن ورزشی کارگران در منطقه یعقوب آباد قوچان، برای برپایی کنسرت انتخاب مناسب و شایسته‌ای نبود و شان هنرمندان و مردم شریف قوچان در این انتخاب نادیده گرفته شده بود.

کنسرت شهرام ناظری و پسرش حافظ در قوچان در حالی لغو می شود که مسئول برگزاری کنسرت و مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان و استان خراسان رضوی بلیت‌های آن  را به فروش رسانده‌اند.