شش عضو سپاه پاسداران در سوریه کشته شدند

قربانیان اخیر سپاه پاسداران در منطقه‌ای در اطراف تدمر سوریه کشته شده‌اند.

K24 - اربیل

همزمان با برگزاری مراسم تشییع شانزدهمین قربانی نیروهای سپاه پاسداران ایران در استان گلستان، مراسم تشییع پنج تن دیگر در قم برگزار می‌شود، که در سوریه کشته شده‌اند.

خبرگزاری‌های ایران به نقل از سپاه پاسدران در قم خبر دادند مراسم تشییع «پنج  شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) از لشکر فاطمیون» امروز چهارشنبه 25 مرداد در این شهر برگزار خواهد شد.

از سوی دیگر منابع سپاه پاسداران اعلام کردند امروز چهارشنبه مراسم تشییع شانزدهمین قربانی استان گلستان در جنگ سوریه در شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

لشکر فاطمیون متشکل از شیعیان افغانستان یک نیروی شبه نظامی وابسته به نیروی قدس سپاه پاسداران است و تحت عنوان مدافعان حرم در سوریه حضور دارند.

قربانیان اخیر سپاه پاسداران بعد از حمله گروه داعش به منطقه‌ای در اطراف تدمر کشته شده‌اند.

مراسیم تشییع آخرین کشته‌ شدگان سپاه پاسداران در سوریه همزمان است با تداوم واکنشها در خصوص سر بریدن محسن حججی عضو سپاه پاسداران که در سوریه به اسارت داعش درآمده بود.

قاسم سلیمانی فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران ایران در پیامی اعلام کرده بود انتقام قتل محسن حججی را از گروه داعش خواهد گرفت.

 رسانه‌های ایرانی گزارش داده بودن داعش این عضو سپاه را که به اسارت گرفته و سپس سر او را از بدنش جدا کرده و فیلم آن را هم منتشر کرده است.

تاکنون صدها عضو سپاه پاسداران در سوریه کشته شده‌اند که در کنار نیروهای حامی دولت با نیروهای گروه داعش و اپوزسیون این کشور می‌جنگند.