مسرور بارزانی از هیئت سازمان هلال احمر امارات متحده عربی استقبال کرد

"امارات ارائه کمک‌ها به آواره و پناهندگان ساکن اقلیم کوردستان را ادامه خواهد داد"
استقبال مسرور بارزانی از هیئت سازمان هلال احمر امارات متحده عربی
استقبال مسرور بارزانی از هیئت سازمان هلال احمر امارات متحده عربی

هَولِر/اربیل (کوردستان٢٤)- نخست وزیر اقلیم کوردستان در دیدار با دبیر کل سازمان هلال احمر امارات متحده عربی، بر خواست اقلیم کوردستان برای پیشبرد بیشتر روابط با امارات تاکید نمود.

امروز سه‌شنبه ٤ خرداد ١٤٠٠، مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم کوردستان، از محمد الفلاحی، دبیر کل سازمان هلال احمر امارات متحده عربی و هیئت همراه وی استقبال کرد.

در این دیدار که احمد الظاهری، سرکنسول امارت در هَولِر/اربیل نیز حضور داشت، هیئت مهمان مراتب احترام شیخ محمد بن زائد آل نهیان، ولیعهد ابوظبی را به نخست وزیر اقلیم کوردستان اعلام نمود و اهمیت توسعه روابط میان اقلیم کوردستان و امارات را در همه زمینه‌ها مورد توجه قرار داد. همچنین تاکید کرد که امارات به ارائه کمک‌ها به آواره و پناهندگان ساکن اقلیم کوردستان ادامه خواهد داد، به ویژه در زمینه تامین واکسن کرونا برای ساکنان اردوگاه‌ها.

هئیت مهمان از هماهنگی‌ها با موسسه خیریه بارزانی که چند پروژه مشترک خیرخواهانه با هم در دست اجرا دارند، ابراز خوشحالی کرد.

نخست وزیر اقلیم کوردستان نیز از همکاری‌های دولت امارات به ویژه سازمان هلال احمر آن کشور قدردانی کرد و بر خواست اقلیم کوردستان برای پیشبرد بیشتر روابط با امارات تاکید نمود.

ب.ن