مسرور بارزانی از دانش آموزان برتر سال تحصیلی ٢٠٢٠ – ٢٠٢١ تقدیر کرد

"همواره میهن پروری، عشق به زندگی و محیط زیست را در نظر داشته باشید"
مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم کوردستان
مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم کوردستان

اربیل (کوردستان٢٤)- نخست وزیر اقلیم کوردستان، دانش آموزان برتر کوردستان را رهبر، راهنما و معلمان خوب برای نسل‌های آینده خواند.

امروز چهارشنبه ٢٨ مهر ١٤٠٠، مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم کوردستان، طی مراسمی، از دانش آموزان برتر پایه دوازدهم سال تحصیلی ٢٠٢٠ – ٢٠٢١ در اقلیم کوردستان، کرکوک و خورماتو، تقدیر به عمل آورد و جایزه ویژه به آنها اهدا نمود.

نخست وزیر اقلیم کوردستان، در این مراسم طی ایراد سخنانی، ضمن تبریک به دانش آموزان برتر و خانواده و معلمان آنها، اظهار داشت:" از اینکه برای تبدیل شدن به شخصیتی نیرومند تلاش کرده‌اید خوشحال هستم".

نخست وزیر اقلیم کوردستان تاکید کرد که علم و تحصیل، نیرومندی به دنبال دارند و اظهار امیدواری نمود:"تحصیل در راستای آبادانی کشور باشد تا محیطی بهتر فراهم شود".

آقای بارزانی خطاب به دانش آموزان برتر گفت:" شما می‌توانید در آینده رهبر، راهنما و معلمی خوب برای نسل‌های آینده باشید".

همچنین از دانش آموزان خواست که در این دوره و دوره‌های آینده نیز همواره میهن پروری، عشق به زندگی و محیط زیست را در نظر داشته باشند.

ایشان با اشاره به اینکه به دلیل گسترش کرونا و بروز بحران مالی، برنامه‌های دولت در زمینه آموزش و پرورش چنانچه لازم است اجرا نشده‌اند، تدوام تحصیل به رغم مشکلات را ارج نهاد و به خاطر آن از وزیر آموزش و پرورش و همه معلمین قدردانی کرد.

نخست وزیر اقلیم کوردستان، خاطرنشان ساخت که به پیشبرد آموزش و پرورش ادامه خواهند داد و اظهار داشت:" آموزش و پرورش کنونی، آینده کشور را ترسیم می‌کند و به نوسازی‌ مدارس و ارتقاء معلمین ادامه می‌دهیم".

ایشان در پایان یادآور شد که خطر گسترش کرونا پایان نیافته و از همه شهروندان خواست به مقررات محافظتی و دریافت واکسن کرونا پایبند باشند.

ب.ن