آیا گوگوش با همایون مصداقی ازدواج کرده؟

گوگوش و  همایون مصداقی در کنار هم
گوگوش و همایون مصداقی در کنار هم
هواداران گوگوش هنوز به سال‌های سکوت او توجه دارند

اربیل (کوردستان٢٤)- رسانه‌ها از فردی ناشناس سخن به میان آورده‌اند که در سال‌های سوکت همسر گوگوش، خواننده معروف ایران بوده است.

زندگی خصوصی گوگوش خواننده معروف ایرانی که در شناسنامه (فائقه آتشین) نام دارد، به ویژه برای هواداران او اهمیت بسیاری داشته است، چرا که او بر خلاف بیشتر خواننده‌های ایران پس از انقلاب بهمن ٥٧ و قدرت گرفتن جمهوری اسلامی از کشور خارج نشد در سکوت رسانه‌ای به زندگی خود در داخل ایران ادامه داد.

اگر چه این خواننده پر آوازه سرانجام از ایران خارج شد و پس از دهه‌ها سکوت با همان شور و هیجان گذشته خواندن را از سر گرفت و کنسرت‌هایش با استقبال باورنکردنی روبرو شدند، اما هنوز زندگی سالهای سکوت او برای مردم حائز اهمیت است.

خبری که اخیرا به همراه‌ عکس‌های دیدنی او از سال‌های سکوت منتشر شده، در شبکە‌های اجتماعی بازتاب فراوانی داشته است.

در این عکس‌ها فردی در کنار گوگوش دیده می‌شود که همایون مصداقی معرفی شده و از وی به عنوان همسر سوم خانم آتشین یاد می‌شود. ازدواجی که تا کنون رسانه‌ها سخن چندانی درباره آن به میان نیاورده‌اند.  

بنا به گزارش‌ها همایون مصداقی، صاحب یک شرکت بیمه در ایران بوده و فائقه آتشین در اواخر سال ۱۳۵۷ با او ازدواج کرده است، ازدواجی که تا سال ۱۳۶۸ ادامه داشته و در نهایت به طلاق انجامیده.

اما آنچه روشن است؛ خانم گوگوش از سال ۱۳۷۰ تا ۱۳۸۲ همسر مسعود کیمیائی کارگردان سرشناس سینمای ایران بوده است.

گوگوش اکنون در آمریکا زندگی می‌کند.

0
1
2
3
4
5

منبع عکس و خبر: GoftarNews

ب.ن