مسرور بارزانی و رئیس دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرایم سازمان ملل دیدار کردند

"توسعه همکاری‌ها در راستای مبارزه با جرایم سازمان یافته، مواد مخدر و قاچاق انسان بررسی شد"
دیدار مسرور بارزانی و رئیس دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرایم سازمان ملل متحد
دیدار مسرور بارزانی و رئیس دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرایم سازمان ملل متحد

اربیل (کوردستان٢٤) – نخست وزیر اقلیم کوردستان در دیدار با رئیس دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرایم سازمان ملل، توسعه همکاری‌ها در راستای مبارزه با جرایم سازمان یافته، مواد مخدر و قاچاق انسان را بررسی کردند.

دفتر نخست وزیر اقلیم کوردستان در بیانیه‌ای اعلام کرد که امروز پنج‌شنبه، مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم در اربیل از علی البریر، رئیس دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرایم سازمان ملل متحد، استقبال کرده و در مورد روابط دوجانبه گفتگو کرده‌اند.

بر پایه بیانیه، آقای نخست وزیر و مقام سازمان ملل، توسعه همکاری‌ها در راستای مبارزه با جرایم سازمان یافته، مواد مخدر و قاچاق انسان را بررسی کرده‌اند.

بیانیه تاکید کرده که در این دیدار همچنین طرح حقوق بشر اقلیم کوردستان که بخشی از برنامه اصلاحات کابینه نهم دولت اقلیم برای تقویت اصول آزادی، دموکراسی و حقوق بشر است، مورد توجه قرار گرفته است.

  • بیشتر بخوانید:

     مسرور بارزانی: وضعیت حقوق بشر در اقلیم کوردستان مطلوبتر است

طرح حقوق بشر اقلیم کوردستان که از ٢٧ بخش تشکیل شده، به عنوان یک نقشه راه برای توسعه و حمایت از حقوق بشر در اقلیم کوردستان برای پنج سال آینده تصویب شده است و تقریبا همه بخش‌ها از جمله حقوق بشر و دولت‌داری مطلوب، حاکمیت قانون، مبارزه با فساد، آزادی بیان، حقوق زنان، مدیریت زندان، قاچاق انسان، و آزادی های مذهبی را شامل می‌شود.

ب.ن