کریستانیو رونالدو قراردادی ٣٠ ماهه با تیم النصر عربستان امضاء کرد

رونالدو به همکاری با تیم منچستریونایتد انگلستان پایان داد

اربیل(کوردستان۲۴)- کریستیانو رونالدو، بازیکن بنام تیم ملی فوتبال پرتغال، پس از پایان همکاری‌اش با تیم منچستریونایتد انگلستان با امضای قراردادی ۳۰ ماهه به تیم فوتبال النصر عربستان پیوست. 
باشگاه النصر عربستان سعودی، ضمن انتشار این خبر در حساب کاربری خود در اینستاگرام، امضای قرارداد رونالدو با این باشگاه را امری فراتر از «ساخته شدن تاریخ» عنوان کرد و نوشت: «این قراردادی است که نه تنها الهام‌بخش ما برای موفقیت‌های بزرگ‌تر است، بلکه الهام‌بخش لیگ ما، ملت ما، پسران و دختران و نسل‌های آینده نیز است تا بهترین وجه خود باشند.»
این باشگاه همچنین به نقل از این بازیکن ۳۷ ساله پرتغالی نوشت: دیدگاه باشگاه النصر عربستان را الهام‌بخش می‌داند و مشتاق است تا فوتبال بازی کردن در لیگی تازه و کشوری متفاوت را تجربه کند. 
بر اساس اطلاعات منتشرشده، رونالدو در ازای بازی در تیم النصر عربستان سعودی سالانه مبلغی معادل با ۱۱۷ میلیون دلار دستمزد خواهد گرفت.
رونالدو، که از سال ۲۰۲۱ به این‌سو مقام برترین گلزن تاریخ فوتبال ملی جهان را یدک می‌کشد، آخرین گل ملی خود برای تیم ملی فوتبال کشورش را در جریان مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲، و در بازی مقابل تیم ملی فوتبال غنا، به ثمر رساند تا صدوهجدهمین گل ملی را نیز در کارنامه‌اش ثبت کند. 
آقای گل جهان پیش‌ازاین، و در تابستان سال جاری میلادی، پیشنهاد تیم فوتبال الهلال، یکی دیگر از تیم‌های مطرح عربستان سعودی را رد کرد.
/ا.م