استاندار اربیل خطاب به کوردستان۲۴: امیدوارم همچنان پیشتاز انتشار اخبار و اطلاعات درست باشید

٣١ اکتبر ۱۴۰۲ هشتمین سالگرد تأسیس موسسه‌ی تحقیقاتی و رسانه‌ای کوردستان ۲۴ است
امید خوش‌ناو، استاندار اربیل
امید خوش‌ناو، استاندار اربیل

اربیل (کوردستان ۲۴)– امید خوشناو استاندار  اربیل هشتمین سالگرد تأسیس موسسه‌ی تحقیقاتی و رسانه‌ای کردستان 24 را به مدیران، نویسندگان، خبرنگاران و کارمندان تبریک گفت.

استاندار اربیل در بخشی از این پیام که صبح روز سه شنبه ٩ مهرماه ۱۴۰۲ منتشر شد، گفت: امیدواریم همان‌طور که همیشه با اصول و اخلاق روزنامه‌نگاری ادامه داده‌اید، همچون گذشته  با روحیه‌ای میهن‌پرستانه و ملی نقش خود را در خدمت به پیشبرد رسانه‌ی کوردی ادامه داده و همچنان پیشتاز انتشار اخبار و اطلاعات درست باشید.

امروز هشتمین سالگرد تأسیس موسسه‌ی تحقیقاتی و رسانه‌ای کوردستان ۲۴ است، رسانه‌ای که توانسته به‌صورت حرفه‌ای اخبار و اطلاعات را در کوردستان، منطقه و جهان منتشر کند و نقش مهمی در انتقال اخبار مربوط به مسائل  ملی میهنی داشته است.

کوردستان ۲۴، از طریق شبکه‌ی گسترده‌ی خبرنگاران در کوردستان و بسیاری از کشورهای جهان، وقایع و اخبار را به‌طور سریع و بی‌طرفانه دنبال می‌کند و موضوعات حائز اهمیت  اقلیت‌های مختلف کوردستان را به‌طور دقیق و سریع و با احساس مسئولیت بررسی می‌کند و در این راستا با رعایت  توازن، واقع‌بینی، استانداردهای حرفه‌ای رسانه‌ی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.