دفتر پارت دموکرات کوردستان در کرکوک به‌طور رسمی بازگشایی شد

دفاتر اصلی و فرعی پارت دموکرات کوردستان در کرکوک پس از ۱۶ اکتبر ٢٠١٧، تحت اشغال نیروهای عراقی درآمده بود
بازگشایی دفتر تشکیلاتی پارت دموکرات کوردستان در کرکوک
بازگشایی دفتر تشکیلاتی پارت دموکرات کوردستان در کرکوک

اربیل (کوردستان ۲۴)– پارت دموکرات کوردستان پس از شش سال، دفاتر خود در استان کرکوک را در میان شادی انبوهی از اعضا و هواداران خود بازگشایی کرد.

ساعت ١٠ صبح روز یکشنبه ۵ آذرماه ۱۴۰۲، در مراسمی با حضور مسئولان، اعضا و کادرهای شاخه‌ی ٣ پارت دموکرات کوردستان و دفتر اداری کرکوک-گرمیان پارت دموکرات کوردستان قرارگاه شاخه‌ی ٣ پارت دموکرات کوردستان در کرکوک گشایش یافت.

در پی رویدادهای ۱۶ اکتبر سال ٢٠١٧ میلادی نیروهای عراقی قرارگاه و دفاتر حزبی پارت دموکرات کوردستان در کرکوک را اشغال کرده بودند. پس از شش سال پارت دموکرات کوردستان قرارگاه شاخه‌ی سوم خود در کرکوک را بازگشایی کرد و انتظار می‌رود پس‌ازآن پارت دموکرات کوردستان کارزار انتخاباتی استانی در این استان را تشدید نماید.

قرارگاه شاخه‌ی سوم پارت دموکرات کوردستان  در کرکوک با هزاران پرچم کوردستان و این حزب مزین شده است.

آرام مامه، مدیر شاخه سوم پارت دموکرات در این مراسم به کردستان ۲۴ گفت: «پارت دموکرات کوردستان تاکنون آن چنانکه لازم است کمپین انتخاباتی خود را به‌درستی برگزار نکرده است. امروز به‌طور رسمی و فعالانه‌تر این کارزار را آغاز خواهیم کرد.

"آرام مامه" افزود: همه‌ی دفاتر تشکیلاتی شاخه سوم پارت دموکرات کوردستان در کرکوک، پس از حوادث ۱۶ اکتبر ٢٠١٧ میلادی تخریب و سوزانده شده است. ما در چند روز آینده همه آنها را بازسازی خواهیم کرد و در این مکان‌ها به ارائه‌ی خدمت به همشهریان خواهیم پرداخت.

این کادر عالی‌رتبه‌ی پارت دموکرات کوردستان تصریح کرد که "در روز پنجم نوامبر سال میلادی جاری با پرزیدنت بارزانی دیداری داشتیم و ایشان تأکید کردن که مسئولان و کادرهای پارت دموکرات کوردستان باید پس از بازگشت به کرکوک، بیشتر در خدمت اعراب و ترکمن‌های این شهر باشند.

بیش‌تر:

پارت دموکرات کوردستان ساختمان دفتر تشکیلاتی خود را به دانشگاه کرکوک اهدا کرد

کرکوک شش سال پس از حوادث ۱۶ اکتبر