نماینده پرزیدنت بارزانی: کنفرانس اتحاد بین‌المللی احزاب دموکرات فرصت مناسبی برای توسعه روابط بین‌المللی اقلیم کوردستان است

"بیش از ٨٠ حزب دموکرات جهان در آن حضور دارند"
فلاح حسن، نماینده پرزیدنت مسعود بارزانی در کنفرانس سالانه اتحاد بین‌المللی احزاب دموکرات
فلاح حسن، نماینده پرزیدنت مسعود بارزانی در کنفرانس سالانه اتحاد بین‌المللی احزاب دموکرات

اربیل (کوردستان٢٤) – نماینده پرزیدنت بارزانی در کنفرانس سالانه اتحاد بین‌المللی احزاب دموکرات، کنفرانس را فرصت مناسبی برای توسعه بیشتر روابط بین‌المللی اقلیم کوردستان دانست.

کنفرانس سالانه اتحاد بین‌المللی احزاب دموکرات، با حضور پارت دموکرات کوردستان، در روزهای ٤ و ٥ و ٦ دسامبر در واشنگتن برگزار شد.

در این کنفرانس، بیش از ٨٠ حزب دموکرات جهان از ٧٠ کشور مختلف شرکت داشتند.

فلاح حسن، نماینده پرزیدنت مسعود بارزانی در این کنفرانس، به گزارشگر کوردستان٢٤ در واشنگتن، گفت:" پارت دموکرات کوردستان هر سال به کنفرانس دعوت می‌شود و این فرصت مناسبی است که روابط خود را بیشتر توسعه دهیم."

وی افزود که پرزیدنت بارزانی از سال ٢٠١٤ با استیون هارپر، رئیس اتحاد بین‌المللی احزاب دموکرات، ارتباط مستقیم دارد و این اهمیت بسیاری به جایگاه اقلیم کوردستان در سطح بین‌المللی داده است.

اتحاد بین‌المللی احزاب دموکرات، در سال ١٩٨٣ به پیشنهاد بنیاد کنراد آدناور و جورج اچ دبلیو بوش، معاون رئیس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا، تاسیس شد.

این اتحاد به احزاب سیاسی محافظه‌کار راست میانه در سراسر جهان، فرصت برقراری ارتباط می‌دهد تا دیدگاه‌های مختلف در مورد سیاست‌های عمومی و موضوعات مرتبط را بررسی کنند. هدف اتحاد، ترویج دموکراسی و سیاست‌های راست میانه در سراسر جهان، اعلام شده است.

ب.ن