دیدار پرزیدنت بارزانی با اعضای دبیرخانه اتحادیه زنان کوردستان

"لازم است که در تعمیق آگاهی ملی و میهنی زنان کوشاتر و به‌روزتر فعالیت‌ کنید"
پرزیدنت مسعود بارزانی در دیدار با اعضای دبیرخانه اتحادیه زنان کوردستان
پرزیدنت مسعود بارزانی در دیدار با اعضای دبیرخانه اتحادیه زنان کوردستان

اربیل (کوردستان٢٤) – پرزیدنت بارزانی، لازم دانستند که اتحادیه زنان کوردستان در تعمیق آگاهی ملی و میهنی زنان، کوشاتر و به‌روزتر فعالیت‌ کند.

پرزیدنت مسعود بارزانی، امروز یکشنبه ١٧ دسامبر ٢٠٢٣ در صلاح‌الدین اربیل، با اعضای دبیرخانه اتحادیه زنان کوردستان، دیدار کردند.

بر پایه بیانیه بارگاه بارزانی، در این دیدار پرزیدنت بارزانی در سخنانی، ضمن اشاره به نقش اتحادیه زنان در مراحل مختلف مبارزات مردم کوردستان، فداکاری و زحمات زنان کوردستان را ارج نهادند و لازم دانستند که اتحادیه زنان کوردستان در مراحل پیش رو، در رشد و تکامل زنان و تعمیق آگاهی ملی و میهنی زنان، کوشاتر و به‌روزتر به فعالیت‌های خود ادامه بدهد. همچنین برای دفاع از حقوق زنان در سطوح مختلف جامعه کوردستان، فعالیت کند.

 در بیانیه آمده است که پرزیدنت بارزانی، از رئیس و اعضای دبیرخانه اتحادیه زنان کوردستان به خاطر انجام وظایف خود به طور مطلوب، قدردانی کرده و در خصوص برگزاری کنگره نهم اتحادیه زنان کوردستان در آینده‌ای نزدیک، راهنمایی‌های لازم را به آنها داده‌اند.

اتحادیه زنان کوردستان در دسامبر ١٩٥٢ میلادی و به توصیه ملا مصطفی بارزانی، رهبر جنبش رهایی‌بخش کورد، در شهر سلیمانیه تاسیس شد.

ب.ن