مسرور بارزانی با نماینده‌ی ویژه‌ی دبیر کل سازمان ملل در امور کودکان دیدار کرد

اعلام آمادگی دولت اقلیم کوردستان برای اجرای طرح‌های مشترک با سازمان ملل

اربیل (کوردستان ۲۴)– نخست‌وزیر اقلیم کوردستان در دیدار با نماینده‌ی ویژه‌ی دبیر کل سازمان ملل متحد در امور کودکان و درگیری‌های مسلحانه، آمادگی خود را برای همکاری و هماهنگی و اجرای پروژه‌های مشترک با سازمان ملل متحد در زمینه‌ی حمایت از حقوق کودکان اعلام کرد.

نخست‌وزیر مسرور بارزانی روز پنجشنبه ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۲، با ویرجینیا گامبا، نماینده‌ی ویژه‌ی دبیر کل سازمان ملل متحد در امور کودکان و درگیری‌های مسلحانه دیدار کرد.

در این دیدار، نماینده‌ی ویژه‌ی دبیر کل سازمان ملل متحد خلاصه‌ای در مورد کار و فعالیت‌های هیئت و هدف از سفر به عراق و اقلیم کوردستان ارائه کرد و وی همچنین از تلاش‌ها، اقدامات و برنامه‌های دولت اقلیم کوردستان در زمینه‌ی حمایت از حقوق کودکان قدردانی کرد.

نماینده‌ی ویژه‌ی دبیر کل سازمان ملل متحد ابراز خرسندی کرد که مسرور بارزانی، نخست‌وزیر، اهمیت حمایت از حقوق کودکان و مأموریت و اهداف سازمان ملل را در این زمینه به خوبی درک می‌کند.

مسرور بارزانی نیز در ادامه‌ی این دیدار آمادگی دولت اقلیم کوردستان را برای همکاری و هماهنگی و اجرای پروژه‌های مشترک با سازمان ملل متحد در زمینه‌ی حمایت از حقوق کودکان اعلام کرد.