رئیس‌جمهور استونی: در اربیل حملات تروریستی به پایتخت اقلیم کوردستان را محکوم کرد

سربازان استونی در کنار نیروهای ائتلاف داعش در اقلیم کوردستان مستقر هستند
آلار کاریس، رئیس جمهور استونی
آلار کاریس، رئیس جمهور استونی

اربیل(کوردستان۲۴)- رئیس‌جمهور استونی حملات تروریستی به اربیل را به شدت محکوم کرد و گفت ما هماهنگی خوبی با اقلیم کوردستان در زمینه‌ی دیجیتالی شدن داریم.

آلار کاریس رئیس‌جمهور استونی روز چهارشنبه ٢٧ دی‌ماه ۱۴۰۲ در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کوردستان گفت: من افتخار می‌کنم که اولین رئیس‌جمهور استونی هستم که از اقلیم کوردستان دیدار می‌کنم و خوشحالم که نزید شاهد تغییرات مثبت در سطوح سیاسی، اقتصادی و امنیتی در اقلیم کوردستان هستم.

رئیس‌جمهور استونی گفت: " با اقلیم کوردستان و عراق هماهنگی خوبی در امور دیجیتالی و امنیت داریم. 

استونی همیشه برای کمک به امنیت عراق و خاورمیانه تلاش کرده است. نیروهای ما در اربیل هستند و از مهمان‌نوازی دولت اقلیم کوردستان سپاسگزار هستند." استونی به طور مداوم در جهت امنیت عراق و خاورمیانه تلاش کرده است. سربازان ما در اربیل هستند و از مهمان‌نوازی مردم اقلیم کوردستان قدردانی می‌کنند.

آلار کاریس گفت: "ما اینجا هستیم تا به پیشرفت، موفقیت و ثبات اقلیم کوردستان کمک کنیم."

رئیس‌جمهور استونی گفت: استونی به‌شدت حملات تروریستی  در عراق را محکوم می‌کند. وی همچنین با خانواده‌های قربانیان حمله به اربیل ابراز همدردی کرد.

آلار کاریس رئیس‌جمهور استونی روز چهارشنبه ٢٧ دی‌ماه۱۴۰۲ در فرودگاه بین‌المللی اربیل مورد استقبال نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کوردستان قرار گرفت.