پرزیدنت بارزانی: همراهی مردم عزیز کوردستان در سوگ و سختی‌ها قابل احترام و تقدیر است

"از خداوند متعال خواستارم که اجر همه را بدهد"
پرزیدنت مسعود بارزانی
پرزیدنت مسعود بارزانی

اربیل (کوردستان٢٤)- پرزیدنت مسعود بارزانی، با انتشار پیامی از طرف خود و تمامی اعضای خاندان بارزانی، از کسانی که در مراسم ختم مرحومه زکیه مصطفی بارزانی، خواهر ایشان، شرکت کردند، قدردانی کردند.

متن پیام پرزیدنت بارزانی

به خداوند متعال و مهربان

از طرف خود و تمامی اعضای خاندان بارزانی، سپاس بی‌پایان به مقامات رسمی و دولتی و حزبی عراق و اقلیم کوردستان و اعضای مجلس نمایندگان عراق و سفیر و سرکنسول و نمایندگان کشورها و سازمان‌های بین‌المللی و نیروهای ائتلاف و رجال دینی و نمایندگان جوامع ملیتی و دینی و رئیس و نمایندگان عشایر جنوب و مرکز و غرب عراق و نمایندگان سازمان‌های جامعه مدنی و شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و آکادمی و ورزشی و فرمانده و نیروهای قهرمان پیشمرگ و نهادهای امنیتی و نیروهای داخلی و مسئولان اداری و سیاسی و روزنامه‌نگاران و تمامی اقشار مردم اقلیم کوردستان و عراق و همه کوردستانیان عزیز در چهار بخش کوردستان و خارج از میهن که برای شرکت در مراسم ختم خواهر مرحومه‌ ما (زکیه مصطفی بارزانی) تشریف آوردند و ابراز همدردی کردند و موجب کاهش اندوه ما شدند، اعلام می‌داریم.

همچنین همراهی مردم عزیز کوردستان و دوستانمان، در سوگ و اندوه و سختی‌ها، همیشه قابل احترام و تقدیر است. از همه کسانی که از دور و نزدیک زحمت کشیدند و ابراز همدردی کردند، قدردانی می‌کنم. از شهروندان عزیز شهرک صلاح‌الدین سپاسگذارم که در این روزها ازدحام مراسم ختم را تحمل و از مردم میزبانی کردند. از زحمات نیروهای پیشمرگ و نهادهای امنیتی و نیروهای داخلی و تیم‌های بهداشت قدردانی می‌کنم که وظیفه کنترل جاده‌ها و امنیت و فراهم کردن تسهیلات را برای مهمانان بر عهده داشتند.

از خداوند متعال خواستارم که اجر همه را بدهد و از بلا و ناملایمات به دور باشند. خدا درگذشتگان همه را بیامرزد.

مسعود بارزانی

٢٦ فوریه ٢٠٢٤

 

ب.ن