رییس اقلیم کردستان در مورد وضعیت مبارزه با کرونا با وزرا و استانداران گفتگو کرد

رییس اقلیم کردستان: با همکاری همە از این وضعیت عبور خواهیم کرد

اربیل (کردستان۲۴)- نچیروان بارزانی، رییس اقلیم کردستان روز سه‌شنبه ۱۹ فروردین، در تماسی تلفنی با وزیران داخله و بهداشت اقلیم کردستان و استانداران اربیل، سلیمانیە، دهوک و حلبچه و مدیران اداره‌های "گرمیان"(کلار) و "راپرین(رانیە)"، آخرین تحولات در مورد انتشار ویروس کرونا را مورد تبادل نظر قرار داد

نجیروان بارزانی،  در گفتگو با وزیران و مسئولان عالی‌رتبه‌ی استانی و اداری اقلیم کردستان، وضعیت استان و آخرین اقدامات انجام شده از سوی نهادهای دولتی در مورد مقابله با انتشار ویروس کرونا و تأثیرات این وضعیت بر معیشت مردم را مورد تبادل‌نظر قرار داد.

رییس اقلیم کردستان از وزارت‌خانه‌های داخله و بهداشت، ادارات و واحدهای اداری، کارمندان بهداشت، نیروهای پیشمرگه، آسایش و همەی نیروهای وزارت داخله و کارمندان گذرگاه‌های مرزی، فرودگاه‌ها کارمندان رسانەها و همەی دست‌اندرکاران مقابله با این ویروس قدردانی کرد.

نچیران بارزانی همچنین رعایت مقررات  از سوی مردم را تقدیر نمود و از مردم خواست با نهایت پایبندی بە مقررات، از تلاش‌های دولت در جهت پیشگیری از انتشار این ویروس حمایت نمایند. رییس اقلیم کردستان در ابراز امیدواری نمود کە با همکاری همەی طرف‌ها از این مرحله‌ی سخت نیز عبور خواهیم کرد.

/ا.م