کومله: سه تن از پیشمرگهای ما در یک درگیری در شهر سنندج جان باختند

پیشتر سپاه پاسداران از درگیری با یک «تیم تیروریستی وابسته به استکبار جهانی» خبر داده بود.

K24 - اربیل

به گزارش کردستان24،  حزب کومەلە کردستان ایران در بیانیه‌ای اعلام نمود «روز ٢ مرداد ١٣٩٦ جمعی از پیشمرگان و فعالان تشکیلاتی مخفی حزب کومەلە کردستان ایران در شهر سنندج مورد حملە  نیروهای رژیم جمهوری اسلامی قرار گرفتە و بە دنبال آن در نبردی نابرابر سە تن از رفقایمان با اسامی  صباح حسین پناهی، حامد سیف پناهی و بهزاد نوری جان باختند».

پیشتر وب سایت سپاه نیوز به نقل از روابط عمومی قرارگاه حمزه اعلام کرد «نیروهای زمینی سپاه پاسداران با یک تیم تروریستی وابسته به استکبار جهانی درگیر شدند».

در بخش دیگری از بیانیه کومله آمده است «رفقای ما با عزمی راسخ و مقاومتی کم سابقە حماسە شکوهمند دیگری را برای کومەلە و ملت کرد بە ثبت رساندند و در این نبرد نابرابر تلفات سنگینی بە نیروهای رژیم وارد کردند».

سپاه پاسداران بدون اشاره به محل دقیق درگیری و اسامی کشته‌شدگان اعلام کرد «در این درگیری تعدادی سلاح و مهمات از تروریست‌ها به دست رزمندگان قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه افتاد».

سال گذشته مناطق کردستان شاهد چندین درگیری بین نیروهای سپاه پاسداران و نیروهای پیشمرگه حزب دمکرات کردستان ایران بوده است و در این درگیریها شمار زیادی از دو طرف کشته و زخمی شدند.