انجمن اسلامی دانشجویان خواهان رفع حصر شد

«اگر اتفاق ناگواری در طول حصر خانگی رخ بدهد پشیمانی بزرگی برای همیشه برای نظام ببار مى‌آورد

K24 - اربیل

انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با انتشار بیانیه‌ای درباره وضعیت سلامتی میر حسین موسوی و مهدی کروبی و خانم رهنورد خواهان پایان حصر و محاکمه عادلانه تمامی طرفین در دادگاه صالحه و علنی شد.

انجمن اسلامی دانشجویان بر این باور است که «دشمن در هر شرایطی و به هر نحوی در کمین است که به این ملت، رهبری و کشور آسیب بزند و راه مناسبی چون اختلاف و تفرقه را یافته است».

همچنین اظهار داشته است «بیش از ٨ سال از حوادث تلخ سال ٨٨ گذاشته است و آن اتفاقات ناگوار که به ضرر همگان بود سپری شده است، فضای کشور آرام و راه برای خاتمه و برون رفت از بحران فراهم گشته است».

 آنها حصر خانگی بیش از 7 سال آقايان موسوى و كروبى و خانم رهنورد بدون محاکمه را «شایسته نظام اسلامی نمی‌دانند» و انتظار دارند «شرایطی فراهم شود تا این كدورت‌ها از بین برود و به این حصر ناعادلانه و غیرقانونی خاتمه بخشيده شود... كه اگر در آن سالها خسارتى به كشور وارد شده است، راه برون رفت از چالش محاكمه‌ عادلانه‌ تمامی طرفین در دادگاه صالحه و علنی است».

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران با اظهار نگرانی خود مبنی بر وضع سلامتی و سن بالای موسوی و کروبی نوشته است «اگر اتفاق ناگواری در طول حصر خانگی موجب خسران و خسارت بزرگی برای کل نظام شود که پشیمانی بزرگی برای همیشه ببار مى‌آورد».

در پایان بیانیه، انجمن اسلامی دانشجویان خواستار «تصمیم عاجلانه مقامات کشور درباره وضعیت موسوی و کروبی هستند تا فضاى تلخ و باخت - باخت سال ٨٨ به فضاى صلح و اتحاد و همدلى و برد - برد هرچه بيشتر براى ملت بزرگ ايران و كشور اسلامى‌ بدل شود».