دولت اقلیم و بنیاد SEED برای حمایت از افراد آسیب پذیر توافق‌نامه امضا کردند

هدف از آن حمایت از حقوق کودکان، زنان، مردان، آوارگان داخلی، پناهندگان و کارگران مهاجر اعلام شده است
امضای توافق‌نامه میان وزارت کار و امور اجتماعی و بنیاد SEED
امضای توافق‌نامه میان وزارت کار و امور اجتماعی و بنیاد SEED

اربیل (کوردستان٢٤)- بنیاد (SEED) متعهد شد که در بهبود وضعیت افراد آسیب‌پذیر جامعه با وزارت کار و امور اجتماعی اقلیم کوردستان همکاری کند.

دولت اقلیم کوردستان، با بنیاد توسعه اجتماعی، آموزشی و اقتصادی (SEED)، توافقنامه‌ای امضا کرد که هدف از آن حمایت از حقوق کودکان، زنان، مردان، آوارگان داخلی، پناهندگان و کارگران مهاجر ساکن در اقلیم کوردستان اعلام شده است.

این توافق‌نامه از سوی کویستان محمد عبدالله، وزیر کار و امور اجتماعی دولت اقلیم کوردستان و شری کراهام طالبانی، رئیس بنیاد (SEED) امضا شد.

تانیا گلی خیلانی، از بنیانگذاران و معاون رئیس بنیاد (SEED)، به کوردستان٢٤ گفت:" این توافق‌نامه نشان دهنده تعهد و همکاری مجدد بین وزارت کار و امور اجتماعی دولت اقلیم کوردستان و بنیاد (SEED) برای خدمت به افراد آسیب پذیر جامعه است".

با امضای این توافق‌نامه، بنیاد (SEED) متعهد شده در بهبود سلامت روان، حمایت اجتماعی، حقوقی و محفاظتی افراد آسیب‌پذیر جامعه را تحت پوشش قرار دهد. وزارت کار و امور اجتماعی نیز متعهد شده که در این راستا و در زمینه‌های آموزشی و فنی با بنیاد (SEED) همکاری کند.

این توافق همچنین کمک به افرادی را که در معرض خشونت جنسیتی و دیگر اشکال خشونت قرار می‌گیرند، شامل می‌شود.

بنیاد (SEED) یک موسسه خیریه در اقلیم کوردستان است که بر محفاظت، توانمندسازی، بهبود قربانیان خشونت و سایر افراد در معرض خطر، تمرکز دارد.

ب.ن