سیهاد بارزانی: تمام توان خود را برای تقویت دانش نظامی نیروی پیشمرگ به کار می‌بندیم

"این دوره آموزشی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است"
"به همکاری‌ با نیروی پیشمرگ اقلیم کوردستان ادامه می‌دهیم"
"به همکاری‌ با نیروی پیشمرگ اقلیم کوردستان ادامه می‌دهیم"

اربیل (کوردستان٢٤) – فرمانده واحد یک پشتیبانی نیروی پیشمرگ اقلیم کوردستان، تاکید کرد که تمام توان خود را برای تقویت دانش نظامی نیروهای پیشمرگ به کار می‌بندند.

اداره رسانه و اطلاعات دولت اقلیم کوردستان، امروز دوشنبه با انتشار گزارشی، اعلام کرد که واحد یک پیشتیبانی نیروی پیشمرگ اقلیم کوردستان در منط‌قه بارزان، دوره آموزش نظامی ویژه را تحت نظر فرماندهان ائتلاف بین‌المللی ضد داعش، با موفقیت به پایان رسانده‌ است.

بر پایه گزارش، سیهاد بارزانی، فرمانده واحد یک پشتیبانی، تاکید نموده که تمام توان خود را برای تقویت دانش نظامی نیروهای پیشمرگ به کار می‌بندند.

همچنین تاکید کرده که این دوره آموزشی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و نیروهای پیشمرگ را برای حضور در جنگ، در هر زمانی، آماده می‌سازد.

فرماندهان آلمانی و هلندی که از مربیان این دوره آموزشی بوده‌اند، خاطرنشان کرده‌اند به همکاری‌های خود با نیروی پیشمرگ اقلیم کوردستان، ادامه خواهند داد.

سازماندهی مجدد نیروهای پیشمرگ، از اولویت‌های برنامه اصلاحات کابینه نهم دولت اقلیم کوردستان است که ائتلاف بین‌المللی از آن حمایت می‌کند.

نیروهای پیشمرگ با همکاری ائتلاف بین‌المللی، در سال ٢٠١٧ گروه دولت اسلامی – داعش را شکست دادند و از آن زمان تاکنون با این گروه افراط‌گرا در نبرد هستند.

ب.ن