هیئت دفتر سیاسی پارت دموکرات کوردستان در بغداد با بافل طالبانی دیدار کرد

هیئت عالی‌رتبه‌ی دفتر سیاسی پارت دموکرات کوردستان در بغداد به منظور دیدار با احزاب و جریان‌های سیاسی عراق در بغداد به‌سر می‌برد

اربیل (کوردستان ۲۴)– ‌‌‌هیئت دفتر سیاسی پارت دموکرات کوردستان در دیدار با بافل طالبانی در مورد انتخابات پارلمانی کوردستان، روابط سیاسی پارت دموکرات کوردستان و اتحادیه‌ی میهنی کوردستان و برخی مسائل دیگر گفتگو کرد.

هیئتی از پارت دموکرات کوردستان به سرپرستی فاضل میرانی، رئیس کمیته‌ی اجرایی دفتر سیاسی این حزب، روز چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۲، در بغداد با بافل طالبانی دیدار کرد.

نورس عبدالله، خبرنگار کوردستان ۲۴ در بغداد، گفت که هیئت پارت دموکرات کوردستان در حال گفتگو با اتحادیه میهنی کوردستان است و در گذشته سه نشست با هم داشته‌اند.

هیئتی از دفتر سیاسی پارت دموکرات کوردستان به سرپرستی فاضل میرانی، رئیس کمیته‌ی اجرایی و فؤاد حسین، هوشیار زیباری، پشتیوان صداق، نوزاد هادی، جعفر ایمنکی، شاخوان عبدالله، بنگین ریکانی، امید صباح و فارس عیسی چند روزی است در بغداد مشغول دیدار و گفتگو با احزاب و جریان‌های سیاسی هستند.  

در 30 جولای 2023، هیئتی از حزب دموکرات کوردستان  و اتحادیه‌ی میهنی کوردستان در دباشان دیدار کردند که موضوع اصلی این نشست موضوع برگزاری انتخابات در اقلیم کوردستان بود.