احمد زاویته‌ای: هر کسی بخواهد واقعیت‌ها را بیان کند با مشکل مواجه می‌شود.

گرامیداشت سالروز مجروح شدن گزارشگر کوردستان٢٤
احمد زاویته‌ای، مدیر موسسه رسانه‌ای کوردستان٢٤ و سوران کامران، گزارشگر کوردستان٢٤
احمد زاویته‌ای، مدیر موسسه رسانه‌ای کوردستان٢٤ و سوران کامران، گزارشگر کوردستان٢٤

اربیل (کوردستان٢٤) – مدیر کوردستان٢٤ در سالروز مجروح شدن گزارشگر این شبکه خبری، تاکید کرد که هر کسی بخواهد واقعیت‌ها را برای بینندگان بیان کند، با مشکل مواجه می‌شود.

موسسه رسانه‌ای کوردستان٢٤ امروز پنج‌شنبه مصادف با سالروز مجروح شدن سوران کامران، گزارشگر این شبکه خبری در حمله موشکی سال گذشته ایران به منطقه پردی، یک نمایشگاه عکاسی برگزار کرد.

احمد زاویته‌ای، مدیر کوردستان٢٤ در مراسم گشایش نمایشگاه، در سخنانی اظهار داشت:" دغدغه ما انتقال واقعیت‌ها از طریق شبکه کوردستان٢٤ است، بی‌گمان هر کسی بخواهد واقعیت‌ها را برای بینندگان بیان کند، با مشکل مواجه خواهد شد. ما با هر روزنامه‌نگاری که در مسیر بیان حقیقت گام برمی‌دارد، همراه هستیم و دعا می‌کنیم که پروردگار او را حفظ کند".

0

مجروح شدن گزارشگر کوردستان٢٤ در آن حمله موشکی، در سطح جهان انعکاس پیدا کرد.

در نمایشگاه که در ساختمان مرکزی کوردستان٢٤ برگزار شد، تصاویری از لحظات مجروح شدن، انتقال به بیمارستان و مداوای سوران کامران و همچنین دیدار مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم کوردستان با وی، نمایش شده‌اند.

در این نمایشگاه مدیر کوردستان٢٤ از دو پیشمرگ که در لحظه اصابت ترکش موشک به سوران کامران به کمک او شتافته بودند، تقدیر کرد.

1

گزارشگر کوردستان٢٤، روز ٢٨ سپتامبر ٢٠٢٢ در حال تهیه گزارش از حملات موشکی ایران به منطقه پردی، مورد اصابت ترکش‌های موشک قرار گرفت و به شدت مجروح شد.

پیش از آن نیز گزارشگران کوردستان٢٤ در هنگام پوشش رسانه‌ای حوادث، به ویژه در جنگ علیه داعش، بارها مورد اصابت قرار گرفته و مجروح شده‌اند.

2

کوردستان٢٤ یک موسسه رسانه‌ای است که با مسئولیت‌پذیری در برابر میهن، افراد جامعه و آزادی‌های شخصی، فعالیت می‌کند و با پایبندی به اصول کار رسانه‌ای اخبار مختلف را به زبان‌های کوردی، انگلیسی، عربی، ترکی و فارسی به همه کورد زبانان در سراسر جهان منتقل می‌کند.

موسسه رسانه‌ای کوردستان٢٤ از بخش‌های رادیو، تلویزیون و وبسایت تشکیل شده است.

3

ب.ن