مسئول شاخه‌ی پارت دموکرات در کرکوک: از روز شنبه کمپین انتخابات را در کرکوک آغاز خواهیم کرد

پارت دموکرات کوردستان روز یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ دفتر جدید تشکیلاتی خود در کرکوک را افتتاح کرد

اربیل (کوردستان ۲۴)– مسئول شاخه‌ی سوم پارت دموکرات کوردستان اعلام کرد: امروز که دفتر رسمی این حزب را به‌طور رسمی افتتاح کرده‌ایم، در خدمت مردم کرکوک خواهیم بود و امیدواریمە در انتخابات پیش رو موفقیتی خوبی کسب کنیم.

محمد کمال، مسئول شاخه‌ی سوم پارت دموکرات کوردستان در کرکوک، به خبرنگار کردستان ۲۴ گفت که امروز خود را در میان مردم خود می‌بینیم. پیش‌تر هم پارت دموکرات کوردستان در اینجا در میان مردم حضور داشت، اما از امروز قرارگاه و دفاتر خود را به‌طور رسمی گشوده‌ایم و در خدمت مردم شهر کرکوک خواهیم بود.

مسئول شاخه‌ی سوم پارت دموکرات کوردستان  گفت: همه‌ی طرح‌ها و برنامه‌های آماده شده اجرا می‌شوند و امیدواریم در انتخابات آینده به پیروزی خوبی برسیم تا مدیریت بد را به مدیریتی  بهتر تغییر بدهیم.

وی گفت: ما به برادری، اتحاد و همزیستی اعتقادداریم، اینجا شهر کوردها، ترکمن‌ها، عرب‌ها، کلدانی‌ها و آشوری‌ها است و امیدواریم که به همراه همه‌ی ملت‌ها به این شهر خدمت کنیم.

محمد کمال، گفت: از روز سه‌شنبه رسماً کارزار را آغاز می‌کنیم و لیست و برنامه‌ی انتخاباتی منتشر می‌شود.

ساعت ١٠ صبح روز یکشنبه ۵ آذرماه ۱۴۰۲، در مراسمی با حضور مسئولان، اعضا و کادرهای شاخه‌ی ٣ پارت دموکرات کوردستان و دفتر اداری کرکوک-گرمیان پارت دموکرات کوردستان قرارگاه شاخه‌ی ٣ پارت دموکرات کوردستان در کرکوک گشایش یافت.

در پی رویدادهای ۱۶ اکتبر سال ٢٠١٧ میلادی نیروهای عراقی قرارگاه و دفاتر حزبی پارت دموکرات کوردستان در کرکوک را اشغال کرده بودند. پس از شش سال پارت دموکرات کوردستان قرارگاه شاخه‌ی سوم خود در کرکوک را بازگشایی کرد و انتظار می‌رود پس‌ازآن پارت دموکرات کوردستان کارزار انتخاباتی استانی در این استان را تشدید نماید.