نچیروان بارزانی: انتخابات با موافقت و مشارکت همه نیروها برگزار خواهد شد

"باید نیروهای سیاسی نیز همچون مردم اقلیم کوردستان در راه منافع عالی میهن متحد باشند"
نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کوردستان
نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کوردستان

اربیل (کوردستان٢٤)- رئیس اقلیم کوردستان، تاکید کرد که باید نیروهای سیاسی نیز همچون مردم اقلیم کوردستان در راه منافع عالی میهن متحد باشند و انتخابات با موافقت و مشارکت همه نیروها برگزار خواهد شد.

نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کوردستان، امروز چهارشنبه ١٧ آوریل، در سخنانی در هشتمین دیدار سالانه سلیمانیه، موضوع برگزاری انتخابات پارلمانی اقلیم کوردستان را مورد توجه قرار داد و گفت:"مردم کوردستان متحد هستند و باید نیروهای سیاسی نیز همچون مردم در راه منافع عالی میهن متحد باشند، اینگونه می‌توان یک انتخابات شفاف و عادلانه برگزار کرد."

وی، تاکید کرد:"انتخابات با موافقت و مشارکت همه نیروها برگزار خواهد شد. پارلمان کوردستان یک تجربه بسیار مهم در منطقه است و باید حفظ شود. دولت اقلیم کوردستان، یک سرزمین را پس از عملیات نسل‌کشی انفال و بمباران شیمایی آباد کرده است و باید همه از آن حمایت کنیم."

و نیز یادآور شد:"پیشمرگان دلیر، افسانه داعش را درهم شکستند و مایه اشتهار اقلیم کوردستان در جهان شدند و این‌ به ما امید می‌دهد که هرچه سریعتر متحد شویم."

هشتمین دیدار سالانه سلیمانیه، با حضور شخصیت‌های بین‌المللی در دانشگاه آمریکایی سلیمانیه برگزار می‌شود و در آن مسائل مهم اقلیم کوردستان، عراق، منطقه و جهان مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند.

ب.ن