وزیر امور پیشمرگ: با هوشیاری بیشتری برای رفع کامل تهدیدات داعش تلاش می‌کنیم

"نیروهای کماندوی کوردستان از تروریست‌ها انتقام می‌گیرند"
شورش اسماعیل وزیر پیشمرگ اقلیم کوردستان
شورش اسماعیل وزیر پیشمرگ اقلیم کوردستان

اربیل (کوردستان٢٤) – وزیر امور پیشمرگ اقلیم کوردستان، تاکید کرد که نیروی پیشمرگ با هوشیاری و آمادگی بیشتری برای رفع کامل تهدیدات تروریستی تلاش می‌کند.

شورش اسماعیل، وزیر امور پیشمرگ اقلیم کوردستان، با انتشار پیامی، تاکید کرد که نیروی پیشمرگ و همه نیروهای امنیتی با هوشیاری و آمادگی بیشتری برای رفع کامل تهدیدات داعش و تامین امنیت و آرامش منطقه تلاش می‌کنند.

وزیر پیشمرگ در حالی این پیام را در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی فیسبوک منتشر کرد که روز چهارشنبه ١٩ اکتبر در اثر انفجار بمب در منطقه زینانه گرمیان، یک عضو نیروهای کماندو شهید و فرمانده آن و شش عضو دیگر نیز در حین انجام وظیفه مجروح شدند.

وزیر پیشمرگ در پیام خود تاکید کرد که پیش‌ از این و به ‌طور مستمر از تحرکات تروریست‌های داعش و هسته‌های مخفی آن در منطقه هشدار داده‌اند " که همواره مردم شجاع و غیرنظامیان را مورد هدف حملات تروریستی قرار می‌دهند".

آقای وزیر به بستگان و همرزمان شهید تسلیت گفته و برای مجروحان نیز آرزوی بهبودی کرده است.

همچنین قباد طالبانی، معاون نخست وزیر اقلیم کوردستان در بیانیه‌ای خاطرنشان کرده که نیروهای کماندوی کوردستان در طول سالیان گذشته، نقش مهمی در مبارزه با تروریست‌های داعش ایفا کرده‌اند و به حفظ صلح و ثبات کوردستان ادامه داده و از تروریست‌ها انتقام خواهند گرفت.

ب.ن