ریاست اقلیم کوردستان سالیاد تاسیس کوردستان٢٤ را تبریک گفت

از نقش کوردستان٢٤ تقدیر کرد
نشان ریاست اقلیم کوردستان
نشان ریاست اقلیم کوردستان

اربیل (کوردستان٢٤) – ریاست اقلیم کوردستان، هشتمین سالیاد تاسیس موسسه رسانه‌ای کوردستان٢٤ را تبریک گفت و به این مناسبت تاج گل تقدیم کرد.

دلشاد شهاب، سخنگوی ریاست اقلیم کوردستان، امروز سه‌شنبه ٣١ اکتبر، به مناسبت هشتمین سالیاد تاسیس موسسه رسانه‌ای کوردستان٢٤، از این موسسه بازدید و به احمد زاویته‌ای مدیر موسسه، تاج گل تقدیم کرد.

وی، پیام تبریک نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کوردستان را به مدیر و کارکنان کوردستان ٢٤ ابراز داشت و ضمن قدردانی از نقش این موسسه در پیشبرد امور رسانه در کوردستان، ابراز امیدواری کرد که در راستای تحقق اهداف ملی تاثیرگذارتر عمل کند.

دلشاد شهاب، سخنگوی ریاست اقلیم کوردستان در دیدار با مدیر و کارکنان کوردستان٢٤
دلشاد شهاب، سخنگوی ریاست اقلیم کوردستان در دیدار با مدیر و کارکنان کوردستان٢٤

موسسه رسانه‌ای کوردستان٢٤ در ٣١ اکتبر ٢٠١٥ تاسیس شد و از آن زمان تلویزیون، رادیو، وب سایت و شبکه‌های اجتماعی این موسسه، به طور مداوم در نشر اخبار مربوط به کوردستان، منطقه و جهان، فعال بوده‌اند.

گزارشگران کوردستان٢٤ در بیشتر کشورهای جهان حضور دارند و لحظه به لحظه اخبار و گزارش‌ها را در اسرع وقت و به طور بی‌طرفانه، منعکس می‌کنند.

کوردستان٢٤، استانداردهای رایج کار رسانه و اخلاق روزنامه‌نگاری را مبنای کار خود قرار داده است و در راستای ترویج فرهنگ گذشت، همزیستی مسالمت‌آمیز، صلح، دموکراسی، عدالتخواهی، رعایت حقوق بشر، حفاظت از محیط زیست، آموزش سالم و تقویت وطن دوستی، فعالیت می‌کند.

ب.ن