سازمان مبارزه با تروریسم: کوردستان٢٤ در جنگ علیه تروریسم نقش بزرگی ایفا کرد

"نشان دادن فداکاری‌های نیروی پیشمرگ به جهان از طریق این رسانه را ارج می‌نهیم"
نشان سازمان مبارزه با تروریسم کوردستان و نشان موسسه رسانه‌ای کوردستان٢٤
نشان سازمان مبارزه با تروریسم کوردستان و نشان موسسه رسانه‌ای کوردستان٢٤

اربیل (کوردستان٢٤) – سازمان مبارزه با تروریسم کوردستان، نقش کوردستان٢٤ در جنگ علیه تروریسم را "بزرگ" توصیف و تاکید کرد که نشان دادن فداکاری‌های نیروی پیشمرگ به جهان از طریق این رسانه را ارج می‌نهند.

سازمان مبارزه با تروریسم کوردستان، به مناسبت هشتمین سالگرد تاسیس موسسه رسانه‌ای کوردستان٢٤، در پیامی به مدیر و کارکنان این موسسه، تبریک گفت.

در پیام سازمان مبارزه با ترویسم آمده است:" به مدیر و همه کارکنان شما تبریک می‌گوییم. نقش بزرگ شما به عنوان یک رسانه ملی در جنگ علیه تروریسم و انعکاس حماسه‌آفرینی نیروی پیشمرگ، تلاش و مقاومت شما در سنگر مقاومت و نشان دادن فداکاری‌های نیروی پیشمرگ به جهان را ارج می‌نهیم. فراموش نمی‌کنیم که در سنگرها در کنار هم، پیروزی بزرگ و حماسه‌آفرینی‌ها به ثبت رساندیم".

همچنین ابراز امیدواری کرده که کوردستان٢٤ در مسیر خود تداوم یابد و برای این موسسه رسانه‌ای، آرزوی موفقیت کرده است.

روز سه‌شنبه ٣١ اکتبر ٢٠٢٣، هشتمین سالیاد تاسیس موسسه‌ رسانه‌ای کوردستان٢٤ در دفتر مرکزی این موسسه در اربیل، پایتخت اقلیم کوردستان، گرامی داشته شد.

موسسه رسانه‌ای کوردستان٢٤ در ٣١ اکتبر ٢٠١٥ تاسیس شد و از آن زمان تلویزیون، رادیو، وب سایت و شبکه‌های اجتماعی این موسسه، به طور مداوم در نشر اخبار مربوط به کوردستان، منطقه و جهان، فعال بوده‌اند.

گزارشگران کوردستان٢٤ در بیشتر کشورهای جهان حضور دارند و لحظه به لحظه اخبار و گزارش‌ها را در اسرع وقت و به طور بی‌طرفانه، منعکس می‌کنند.

کوردستان٢٤، استانداردهای رایج کار رسانه و اخلاق روزنامه‌نگاری را مبنای کار خود قرار داده است و در راستای ترویج فرهنگ مدارا، همزیستی مسالمت‌آمیز، صلح، دموکراسی، عدالتخواهی، رعایت حقوق بشر، حفاظت از محیط زیست، آموزش سالم و تقویت وطن دوستی، فعالیت می‌کند.

ب.ن