حدکا: اخبار منتشر شده را تکذیب کرد

خبرنگار کردستان24: در مناطق توپباران شده پیشمرگان هیچ کدام از احزاب شرق کردستان حضور ندارند.

K24 - اربیل

حزب دموکرات کردستان ایران (حدکا) اخبار منتشر شده درباره شهید و زحمی شدن 18 پیشمرگه بر اثر توپباران سپاه پاسداران را تکذیب کرد.

وب سایت شبکه «کردسات» اعلام کرده بود که 18 پیشمرگه حزب دموکرات کردستان ایران بر اثر توپباران ایران در مناطق مرزی «برادوست» قربانی شده‌اند.

این شبکه پس از مدتی این خبر را از سامانه خود حذف کرد.

کاربران شبکه‌های اجتماعی یک کوپی از خبر خذف شده کردسات را منتشر کرده‌اند.

وب سایت حزب دمکرات با تکذیب این خبر گزارش داده است که «اخبار منتشر شده از سوی بعضی رسانه‌ها درباره شهادت 18 پیشمرگه بر اثر توپباران سپاه تروریست پاسداران رژیم ایران صحت ندارد و به دور از راستی است و تنها در چارچوب تشویش و انحراف اذهان عمومی است».

سپاه پاسدارن روز یکشنبه همزمان با برگزاری مانور سربازی در مناطق مرزی شرق کردستان، مناطق مرزی اقلیم کردستان را توپباران کرد.

وب سایب حزب دموکرات به نقل از نیروی ویژه حدکا نوشته است که «توپباران رژیم تروریستی ایران هیچ خسارتی به نیروهای پیشمرگه وارد نکرده و پیشمرگان در سلامت کامل به سر می‌برند».

خبرنگار کردستان24 در منطقه گزارش داده بود که توپخانە جمهوری اسلامی از ساعت ٨:٣٠ روز یکشنبە، مناطق کوهستانی "بردە سوران"، "دینو"ی کوچک و برزگ، "چیخی درە"، "کونە رە"، "شیلم جار" ، " بردە قوچ" ، "کیفارستان" و "گومە چل دار " را بە طور متناوب توپ‌بارن کردە است. در حالی کە پیشمرگان هیچکدام از احزاب شرق کردستان در این مناطق حضور ندارند.

JS

خبر خذف شده شبکه کردسات در مورد توپباران سپاه پاسداران
خبر خذف شده شبکه کردسات در مورد توپباران سپاه پاسداران