دو رویداد مهم اقلیم کوردستان از دیدگاه نشریه کرونیکل

گشایش یادمان ملا مصطفی بارزانی و معرفی برند در کوردستان سرمایه‌‌گذاری کنیم
گشایش یادمان ملا مصطفی بارزانی و معرفی برند در کوردستان سرمایه‌‌گذاری کنیم، دو رویداد مهم در اقلیم کوردستان هستند که نشریه کرونیکل پوشش داده است
گشایش یادمان ملا مصطفی بارزانی و معرفی برند در کوردستان سرمایه‌‌گذاری کنیم، دو رویداد مهم در اقلیم کوردستان هستند که نشریه کرونیکل پوشش داده است

اربیل (کوردستان٢٤) – در شماره جدید یک نشریه انگلیسی زبان اقلیم کوردستان، دو رویداد مهم اخیر اقلیم، مورد توجه ویژه قرار گرفته‌اند.

نشریه کرونیکل که مدت یک سال است در اقلیم کوردستان و به زبان انگلیسی منتشر می‌شود، در شماره چهارم خود دو رویداد مهم اخیر اقلیم را مورد توجه قرار داده است.

کرونیکل در دو مقاله، گشایش یادمان ملا مصطفی بارزانی را که در ١١ ماه می در منطقه بارزان اقلیم کوردستان انجام شد، بررسی کرده است.

مقالات با عناوین؛ یادمان بارزانی، نماد همزیستی دینی و مبارزات ملت کورد، نوشته ولادیمر وان ویلنبرگ و حفظ میراث جمعی، نوشته اسماعیل بیشکچی، منتشر شده‌اند.

نشریه کرونیکل، همچنین ضمیمه‌ای ٦١ صفحه‌ای درباره برند (در کوردستان سرمایه‌‌گذاری کنید) منتشر کرده که در آن مقامات داخلی و دیپلمات‌های خارجی در ١٨ مقاله به برسی برند، پرداخته‌اند.

  • بیشتر

    یادمان ملی بارزانی گشایش یافت

    پرزیدنت بارزانی، خط مبارزاتی بارزانی را برشماری کرد

    برند و وبسایت (در کوردستان سرمایه‌گذاری کنید) معرفی شد

    مسرور بارزانی: اقلیم کوردستان می‌تواند بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاری در خاورمیانه باشد

برند (در کوردستان سرمایه‌‌گذاری کنید) روز نوزدهم ژوئن طی مراسمی، با حضور مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم کوردستان، معرفی شد.

آقای بارزانی، در آن مراسم طی ایراد سخنانی هدف از معرفی برند یاد شده را توسعه بیشتر روند سرمایه‌گذاری و ایجاد تسهیلات برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی اعلام کرد، "تا به اطلاعات لازم درباره اقلیم کوردستان و فرصت‌های سرمایه‌گذاری، دسترسی سریع و آسان داشته باشند".

نشریه کرونیکل به طور ماهیانه منتشر می‌شود و مسائل مهم سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و تاریخی اقلیم را پوشش می‌دهد، وبگاه این نشریه نیز به طور روزانه به روز می‌شود.

0
1
2

ب.ن