موارد جدید بهبود از کرونا در اقلیم کردستان

"شمار بهبودیافتگان رو به افزایش است"

اربیل(کردستان٢٤)- ٦ مبتلای دیگر به ویروس کرونا در استان اربیل، بهبودی کامل یافته و به خانه‌هایشان باز گشتند.

مدیرکل بهداشت استان اربیل، دلوڤان محمد فاتح، اعلام کرد؛ ٦ فرد دیگر مبتلا به بیماری کووید١٩ در اربیل، پس از گذراندن مراحل درمان و انجام آزمایش‌های مجدد، بهبودی کامل یافته‌، از بیمارستان ترخیص شده و به خانه‌هایشان باز گشته‌اند.

مدیرکل بهداشت اربیل تاکید کرد؛ با احتساب این موارد جدید، شمار بهبودیافتگان از بیماری کرونا در اربیل به ١٤٠ نفر، افزایش یافت.

ب.ن